Oyunalani Ekibi

Crysis Warhead B261910yeol

üye olduğunuzda e-mailinize aktivasyon kodu gelicektir eğer aktif etmezseniz kullanıcı adı şifre yazsanız bile giremezsiniz ancak admin sitedeyse ve görürse aktif edebilir

Join the forum, it's quick and easy

Oyunalani Ekibi

Crysis Warhead B261910yeol

üye olduğunuzda e-mailinize aktivasyon kodu gelicektir eğer aktif etmezseniz kullanıcı adı şifre yazsanız bile giremezsiniz ancak admin sitedeyse ve görürse aktif edebilir

Oyunalani Ekibi

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

2 posters

    Crysis Warhead

    Admin
    Admin
    Üst Düzey Admin
    Üst Düzey Admin

    Profil Bilgileri
    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3516
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 13/06/09
    Nerden Nerden : küçükyalı
    Yaş Yaş : 31
    Profil Alt

    Crysis Warhead Empty Crysis Warhead

    Mesaj tarafından Admin Ptsi Haz. 15, 2009 5:02 pm

    [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


    Far Cry'ın ardından Ubisoft ile aralarında bazı anlaşmazlıklar beliren
    Crytek, bu kez EA ile yola çıkmış, "Maximum oyun" parolasıyla Crysis'i
    lanse etmişti. Geçtiğimiz yıl uzun bir bekleyişin ardından oyun
    severlerle buluşan Crysis, kaliteli grafiklerinin yanı sıra, sistemlere
    getirdiği ağır yükle de çok konuşulmuştu. Oyunun sadece PC'ye özel
    olarak hazırlanması ve istediği yüksek sistem gereksinimleri sonucunda
    "Acaba Crysis konsollara çıkar mı?” Benzeri sorular oldukça fazla
    soruldu ve bu yönde bir hayli fazla haber yapılsa da Crytek, konsollara
    yönelik bir adım atmadı. Henüz Crysis'in misyonunun tamamlanmadığına
    karar veren Crytek, Warhead isimli yeni oyununu duyurmuş ve yeni
    stüdyoları Crytek Budapeşte tarafından hazırlanacağını bildirmişti. Bir
    genişleme olarak düşünülse de (ilk başta) Warhead, tamamen baştan
    hazırlanmış bir oyun olarak bu kez "ilk yapımdan daha az sistem
    gereksinimi" parolasıyla hazırlanacaktı. Öyle ki EA ve Crytek, Crysis:
    Warhead'ın stabil çalışabilmesi için 600 dolarlık PC'leri örnek
    gösteriyor. Bakalım dedikleri kadar var mı? Öteki yüz Güney Çin
    denizindeki olağan üstü gelişmelere duyarsız kalmak istemeyen ABD
    ordusuna mensup özel güçler, bu bölgede neler olup bittiğini öğrenmek
    istediklerinde aslında Korelilerin de boş durmadıklarını görmüşlerdi.
    Nomad isimli askeri yönettiğimiz Crysis’te düşman ülke güçleri
    haricinde, uzaylı yaratıklara karşı mücadeleler vermek zorunda
    kalmıştık. Macera boyunca ekibimiz bir arada kalamamış, etrafa
    dağılanlar ve ölenler olmuştu. İlk oyunda umursamaz ve mizahi tavrıyla
    dikkat çeken Psycho’yu yeni oyunda yönetme şansına erişiyoruz. Warhead,
    Crysis’teki geniş çaplı operasyonda adanın diğer tarafında yer alan
    Psycho’nun başından geçen olayları konu alıyor. Oyunun ilerleyiş tarzı,
    ilk yapımla benzerlikler taşıyor. Neredeyse tüm görevleri rahatlıkla
    yerine getirebiliyoruz. Bilgisayarlardaki bilgileri ele geçirmek,
    zırhlı araçları yok etmek, etraf temizliği yaparak sonuca gitmek gibi
    bilindik işlevler içerisinde yer alıyoruz. Warhead ile gelen ilk
    yenilik, “Vuruş hissi”. Crysis’te şarjör boşaltmamıza neden olan bu
    durum, yeni oyunda giderilmiş. Yeni silahlar olarak, bomba atar ve aynı
    anda 2 adet kullanabileceğimiz otomatik tüfekler eklenmiş. Ayrıca mermi
    stoklamak için sürekli olarak yerden silahlar topluyorduk. Bu da
    çatışma anında bizi zor durumda bırakabiliyor, bir nevi devamlılığı
    baltalıyordu. Yapımda bunun da üstesinden gelinmiş ve artık silahın
    üzerinden geçmek yeterli oluyor. Araç kullanmak ve araçlı görevler de
    yine Warhead’de olmazsa olmazlardan. Yapıma, zırhlı keşif aracı ve
    Hovercraft gibi yeni araçlar da dahil edilmiş. Üzerimizdeki Suit’in
    etkisi yine oldukça önemli. Nano Suit’in diğer askeri güçlere geçmemesi
    gerektiğini ilk oyunda Nomad söylemişti. Oyun boyunca defalarca
    karşılaşacağımız özel bir düşmanımız var artık. Üstelik giysimizi de
    beğenmişe benziyor. Crytek, özellikle bu karşılaşma anlarında sinematik
    sahneler kullanmış. Düşman güçler haricinde tabii ki en ciddi tehlikeyi
    yaratıklar oluşturuyor. Gönderdikleri dondurucu ışınlara karşın saklan
    ve ateş et taktiği oldukça işe yarıyor. Bu süre zarfında giysinizin
    özelliğini de maksimum zırh olarak ayarlamışsanız fazla
    zorlanmıyorsunuz. Geniş topraklar İlk oyundaki meşhur mağara görevini
    bilmeyen ve muhtemelen geçmek için uğraşmayan yoktur. Bu bölümde,
    kullandığımız radar tamamen devre dışı kalıyor ve belirtilen hiçbir yön
    bilgisi bulunmuyordu. Aynı tarzda yeni bir bölüm, yeni oyunda da yer
    alıyor. Fakat bu kez yeraltında gerçekleşen bir görev ve oldukça
    eğlenceli. “Deniz-Kum-Güneş” üçlüsünden sıkılanlar için tamamen buzla
    kaplı haritalar ve rüzgar ile yağmur eşliğindeki operasyonlar, göze
    daha hoş görünecektir. Gelelim haritalardaki yönümüzü şekillendirecek
    düşmanlarımıza, yine ilk oyunda olduğu gibi sürekli hareket halindeler.
    Yeri geliyor saklanıyorlar, yeri geliyor bizi saklandığımız yerden
    çıkarmak için el bombaları yolluyorlar. Sürekli iletişim halinde
    oldukları zaten net. Bazen ise, dibine kadar gittiğiniz halde sizi
    görmüyor olmaları da yapay zekanın kusurlarından. Onlara karşı belirleyeceğimiz
    saldırı türleri, oyunu hem görsellik hem de heyecan olarak daha üst
    seviyelere taşıyabiliyor. Düşman askerleri bir barakaya girdi diyelim.
    Kapıdan içeriye bir el bombası attığınız taktirde kaçabilenler kaçıyor,
    ama içerde kalanlar paramparça olan baraka ile birlikte yok oluyor,
    kimi zaman patlamanın etkisiyle pencereden dışarı fırlayabiliyorlar.
    Bir cipin, bir ev ve birkaç ağacın arasında durduğunu farz edelim. Cipe
    açtığımız ateş sonrası cipin patlamasıyla beraber yakınındaki ev ve
    ağaçlar da büyük hasar görüyor. Fizik motoru konusunda Warhead,
    gerçekten başarılı. Çok kaliteli parçalanma ve patlama efektlerine
    sahip bir yapım. Tamamen deforme olabilir bir dünyadayız. Ağır
    grafikler Oyunla ilgili belki de en çok merak edilen konu, CryEngine
    2’nin nasıl bir performans vereceğiydi. Q6600 - HD4870 – 2GB RAM’den
    oluşan sistemde Crysis: Warhead’ın AA kapalı düşük ve orta ayarlarda
    iyi bir performans verdiğini gördüm. Tabii ki bizim beklediğimiz
    oranlar kesinlikle bunlar değildi. AA açık, 1440 x 900 çözünürlük ve
    yüksek ayarlarda oyuna girdiğimde akıcı bir oynanışla karşılaştım. Çok
    yoğun çatışma ortamlarında FPS değerinin 23-24 seviyelerinde olduğunu
    söyleyebilirim. 1024 X 768 çözünürlük ve AA kapalı olarak zaman zaman
    50 FPS’yi aşan Warhead, bazen 20-25 Fps civarlarına kadar düştü. Son
    seçenek en yüksel grafik kalitesi seçeneği, Crysis’in aksine Warhead’da
    kullanılabiliyor. AA açık, 1440 x 900 çözünürlükte yine yoğun çatışma
    ortamlarında FPS oranı 18 civarındaydı. Tabii ki oyun, dış mekanlara
    nazaran iç mekanlarda daha yüksek performans gösteriyor. Havanın
    soğuduğu bölümlerde silahların yüzeylerinin ve dürbünlerinin
    buzlanması, yağmurlu havada ağaç yapraklarının ve bitkilerin ıslak
    görünüşü, ışık ve gölge efektleri, hele ki girdiğiniz aksiyonlarda
    bastığınız zeminin bile kurşunlar karşısında paramparça olması görsel
    bir şölen. Genellikle çoğu haritaları çevreleyen yüksek dağların
    özensiz tasarımlarını da bu bölüme eksi olarak düşebiliriz. Genel
    olarak oyunun sunduğu görsel kalite çok iyi, ama maalesef yüksek sistem
    ihtiyacı yine de bu yapım için şart. Müzikler yönünden zengin bir
    içeriği bulunmasa da, içerisinde yer aldığımız vahşi orman hissini
    yansıtır tarzda melodiler hazırlanmış. İlk oyunda da olduğu gibi Türkçe
    olarak seslendirilen Warhead, bu yönüyle de artı puanı hak ediyor.
    Yapımla birlikte gelen “Crysis Wars” isimli oyunun multiplayer
    kısmında, 32 kişiye kadar destek veren, 7’si yeni olmak üzere 21 harita
    yer alıyor. Aslında Crysis ile birlikte sunulması düşünülen, ama daha
    fazla geliştirilmesi gerektiği için Warhead ile gelen Team Instant
    Action modu, Power Struggle ve Instant Action olmak üzere 3 farklı oyun
    modu yer alıyor. Geniş haritalarda araçlardan yararlanabiliyor, Nano
    giysimizin tüm özelliklerini kullanabiliyoruz. Bitti! Warhead’ın kısa
    bir oynanış süresi bulunuyor. Ortalama 6 saatte rahatlıkla
    bitirilebilir bir yapım. Crytek, Far Cry’dan sonra Crysis ile son kez
    PC’ye özel bir yapıma imza attı. Warhead’ın elde edeceği başarıya göre
    Crysis 2’nin hazırlanması da muhtemel bir ihtimal. CryEngine 2 ile
    sistemleri zorlayan firma, CryEngine 3 ile neler yapacak bu da merak
    konusu doğrusu. Uygun fiyatı ve Türkçe seslendirme desteğiyle Warhead,
    oldukça makul bir yapım. Sisteminiz yeterliyse mutlaka denemenizde
    yarar var. Eğer aklınızda farklı bir düşünce varsa, o zaman 24 Ekim’de
    çıkacak Far Cry 2’yi de bekleyebilirsiniz. Bana kalırsa Crytek imzası
    taşıyan en iyi yapım halen daha Far Cry.
    SAPÇAM
    SAPÇAM
    ÜYE
    ÜYE

    Profil Bilgileri
    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 08/10/14
    Nerden Nerden : ZONGULDAK
    Yaş Yaş : 24
    Profil Alt

    Crysis Warhead Empty Geri: Crysis Warhead

    Mesaj tarafından SAPÇAM Çarş. Ekim 08, 2014 9:25 am

    BU OYUN DOGRULAMA KODU İSTIYOR O KODO OĞRENEBİLİRMİYİM
    SAPÇAM
    SAPÇAM
    ÜYE
    ÜYE

    Profil Bilgileri
    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 08/10/14
    Nerden Nerden : ZONGULDAK
    Yaş Yaş : 24
    Profil Alt

    Crysis Warhead Empty Geri: Crysis Warhead

    Mesaj tarafından SAPÇAM Çarş. Ekim 08, 2014 9:28 am

    REGİSTRATİON CODE İSTİYOR OYUN O KODU SOYLEYEBİLİRMİSİN ADMİN COK ACİL

      Forum Saati C.tesi Eyl. 25, 2021 6:54 am