Sistem Gereksinimleri
1.7 Ghz
Intel Pentium 4.
AMD Athlon XP Processor or equivalent.
NVIDIA
GeForce 6000 Series graphics card or equivalent Direct X 9.0c compliant
128 MB 3D video card supporting hardware T & L and Shader Model 2.0
or higher.
512 MB RAM 6.5 GB of uncompressed hard disk space for game
files Microsoft XP or Windows Vista operating system.
Direct X 9.0c
(included).
Directt X compatible sound card and speakers or
headphones.
DVD ROM drive.
Microsoft compatible mouse and
keyboard.
Minimum 56K dial-up modem for online play.
Önerilen Sistem Gereksinimleri:
3.2
GHz Intel Pentium 4, 2.2 GHz AMD Athlon 64 3500 + or faster processor
(dual core processor recommended).
NVIDIA GeForce 7000 series
graphics card or equivalent Direct X 9.0c compliant 256 MD 3D video card
supporting hardware T & L and Shader Model 3.0 or higher (512 MB
SLI compatible 3D video card recommended).
1 GB RAM or more.
4.5
GB uncompressed hard disk space for game files.
Microsoft Windows XP
ro Windows Vista operating system.
Direct X 9.0c (included).
Direct
X compatible sound card and speakers or headphones.
DVD ROM drive.
Microsoft
compatible mouse and keyboard.
Broadband / LAN, DSL or faster
internet connection for online
Özellikler:
Hepsi bir arada olan şeyler, konsept
olarak artıları ve eksileri de bir araya getirir. Biri için güzel
görünen bir özellik, bir başkası için tam bir felaket olabilir. Gerçek
zamanlı stratejiler en kötü suçlu olabilirler. Genellikle özel bir tuşla
ve dört parmağınızın altındaki kısayollarla yönetmek zorunda olduğunuz
takımınızın, çok çalışan coşkun kalabalığı ile, geçmişteki uçuş
simülasyonları benzeri bir klavye kombinasyonu setiyle uğraşmak hiç de
kolay değil. Bu noktadaki tez ise şu: Empire Earth serisi de bu tip
özellikleriyle RTS fanlarından hem büyük övgü alıyor, hem de etki
alanıyla oynayanları içine çekmeyi başarıyor.
Empire Earth III
için, Empire Earth II'deki 14 geniş ve homojen uygarlığın artmasındansa,
taktiksel gelişimi daha da derinleştirilmiştir diyebiliriz. Bu 14'ün
yerine sadece şu üçünü denemeye ne dersiniz: Far East, Middle East ve
West. Her biri de kendine has eşsiz birimlere, yapılara, teknolojilere
ve güçlere sahip. Yapımcı Mad Doc'a göre bu sefer bir seçim yapmak
gerçekten çok güç olacak. "Her bölge için sonsuz sayıda değiştirilebilir
seçenek mümkün olacak." diyor baş tasarımcı Matthew Nordhaus,
uygarlıkların nasıl asimetrik bir şekilde geliştirildiğini açıklarken.
"Önceden olduğu gibi bizim tasarımımız teknolojik seçimleri değerli hale
getirmek. Her durum için tek bir uygun seçim yok, yani böylece
yapacağınız seçimler sizi daha organik uygarlıklara götürecek." Tüm
bunların üstünde, sadece teknoloji dolu olup da permutasyon dolu
seçimlerle de kafa şişirmek istememişler elbette.
Bu çeşit
kompleks bir dinamik yapıyı oluşturabilmek EE3 ekibinin en önemli
faaliyet alanıydı. "Bizim şimdi tam ve sağlam çalışan bir Meta haritalı
oyun yapmamız gerekiyordu." diyor Nordhaus ve bize EE3'ün yeni "World
Domination" modunu gösteriyor. Bu mod sıra tabanlı bir stratejik alan
yaratıyor. Gezegeni Amazon'dan Sahara'ya kadar fethedilebilir, ayrık,
iri parçalara bölüyor ve oyuncuların önüne sürüyor. "Oyunun bu bölümünde
casuslar ve ordular inşa ediyorsunuz, araştırma merkezleri
kuruyorsunuz, özel dünya güçlerini kullanarak araştırmalar yapıyorsunuz
ve bu böyle devam ediyor. Ordular birimlerinizi eyaletten eyalete
ilerletmenizi sağlıyor, casuslar dünyayı araştırıp keşif yapmanızda size
yardımcı oluyor, özel dünya güçleri ise her bölümde o dünyaya özel bazı
avantajları kullanmanızı sağlıyor. Örneğin tek bir sıra hakkınızda,
ordularınızı birden fazla eyalete gönderebilmek ya da eyaletiniz işgal
altındaysa direnişçi birimler üretebilmek gibi."
Download:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Not: Bu paylaşım alıntıdır.